Shop Mobile More Submit  Join Login
happy Halloween 2  pumpkin time by sephiroth72603 happy Halloween 2  pumpkin time by sephiroth72603
yay another Halloween picture this time dressing up my 3 bleach oc's Sylvia ,devil and soul. In costumes this is my entry for the Halloween contests on :iconbleachoriginals:

costumes they wear are
sylvia torre - pumpkin skull girl "I like how it came out her costume"
soul takaguya- japan from hetalia "he came out really cute in this"
devil luca - finn from adventurer time "okay i just had to do this for devi it was funny how he drop the pumpkin and goes after soul from payback"

since they had to dress up i choose what they could wear i was just going to draw sylvia on the pumpkin but i add my other lovable esapda and soul reaper with her. And you can see in the back of devi a little ghost floating around.

thing is that they drew names of costumes they had to wear for some reason soul wrote down, finn from at and devil wrote down pumpkin princess and as for sylvia she wrote down japan from hetalia.
Add a Comment:
 
:iconcolorsergeant:
ColorSergeant Featured By Owner Nov 6, 2012  Student Traditional Artist
haha so cute
I LOVE Adventure Time :heart:
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 6, 2012  Student General Artist
thanks
u do awesome
Reply
:iconcolorsergeant:
ColorSergeant Featured By Owner Nov 6, 2012  Student Traditional Artist
No problem :meow:
Adventure Time's one of my favorite cartoons :meow:
If I see art of it I HAVE TO COMMENT :iconnooojakeplz:
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 7, 2012  Student General Artist
wow really so do i it's a really funny and good show.
Reply
:iconcolorsergeant:
ColorSergeant Featured By Owner Nov 7, 2012  Student Traditional Artist
i know right? I love all the characters, they are so funny!
And their actions can be so random
like when finn gets his hat off and he shows his super long princess hair.
And the funny songs he sings sometimes
It makes me laugh >w<
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 8, 2012  Student General Artist
yup they all have different looks and their really awesome.yup they can be random
i haven't seen that episode yet i missed it
Reply
:iconcolorsergeant:
ColorSergeant Featured By Owner Nov 10, 2012  Student Traditional Artist
I love Jake the dog <3
I wanted to buy a t-shirt with his head on it
But the size was way too big ;___;
Reply
:iconkaykayiscrazy:
Kaykayiscrazy Featured By Owner Nov 1, 2012  Student Traditional Artist
This is really cute :aww: Devil is great X)
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 2, 2012  Student General Artist
thanks yup he came out cute in that outfit
Reply
:iconshasonefen:
ShasonEfen Featured By Owner Oct 31, 2012  Student Digital Artist
awww this is very good and cute !

was wondering if i could feature this piece in my new youtube video "Shason's Feature of the Month"

This gives you a chance to get your artwork seen, and i chance for me to get more youtube views

~Shassy
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Oct 31, 2012  Student General Artist
thank you
alright then
Reply
:iconcloudseph:
CloudSeph Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
The poor pumpkin! How could Devi do that?! I cry! ;w;
It's such a lovely drawing and a great scene! =D The little ghost near Devi is so cute! I wanna hug the ghost now! ^w^
Yay! More perfectly drawn pumpkins! :la: ♥♥♥
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Oct 31, 2012  Student General Artist
yes i know poor pumpkin because he wanted his revenge on soul fro making fun of him causs he dressed like finn. an thank hyde yes the little ghost i just had to add it their. :hug:

yes more pumpkins
Reply
:iconcloudseph:
CloudSeph Featured By Owner Oct 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
R.I.P Pumpkin then... ;3; Aww, bad Soul! But..Devi looks cute in that costume XDDD
No problem at all, Kamijo! <3 It's a friendly ghost? ^^
Yay!! :la:
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 1, 2012  Student General Artist
yes good bye pumpkin yes i know yeah u got to admit he is cute in that costume
yes maybe idk
Reply
:iconcloudseph:
CloudSeph Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'll miss that pumpkin.. ;w; So cute! Makes me wanna hug Devi! =D
Awww.. ;3;
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 4, 2012  Student General Artist
awww don't be sad it'll be back next year
yes hug le devi
Reply
:iconcloudseph:
CloudSeph Featured By Owner Nov 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Okay, the Hyde won't be sad.. ;w;
Yay! Even after what he did to the pumpkin TT_TT And it's not Soul's fault.
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Nov 5, 2012  Student General Artist
yay still he'll be in a dress next year
oh he won't get a pumpkin next year
Reply
(1 Reply)
:iconshadows-of-dark:
shadows-of-dark Featured By Owner Oct 30, 2012
AWESOME!!!!!!
Reply
:iconsephiroth72603:
sephiroth72603 Featured By Owner Oct 31, 2012  Student General Artist
yes it is /^3^/
Reply
:iconshadows-of-dark:
shadows-of-dark Featured By Owner Oct 31, 2012
^^
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
October 30, 2012
Image Size
2.6 MB
Resolution
2264×3216
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
277
Favourites
14 (who?)
Comments
29
×